Wyraź swoją opinię
Napotkałeś problem?
Zgłoś go i uzyskaj pomoc!
Zgłoś go i uzyskaj pomoc!
FAQ
Poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny udostępnia niezbędne do kontaktu z Państwem dane, po przeanalizowaniu reklamacji w ciągu 14 dni otrzymają Państwo informację o zasadności bądź niezasadności reklamacji.
Zgłoszenia reklamacyjne należy wysyłać wyłącznie za pomocą formularza reklamacyjnego, jeżeli chcecie Państwo zgłosić więcej niż jedną reklamację, dla każdej z nich należy wypełnić na nowo formularz reklamacyjny, ułatwi to zdecydowanie proces weryfikacji.
Reklamacje dotyczące części wspólnych należy zgłaszać do Administracji osiedla, która po sprawdzeniu zgłoszenia i sporządzeniu odpowiedniej dokumentacji zgłosi ją do nas.
Oczywiście, że tak. Należy jednak pamiętać, że po ich wykonaniu tracicie Państwo prawo do należnej gwarancji i rękojmi na element, którego ingerencja dotyczyła wraz z elementami powiązanymi np.: przy wykonywaniu bruzdy w posadzce pod instalacje elektryczne w pomieszczeniu łazienki, utrata gwarancji obejmuje instalację elektryczną, wszystkie warstwy posadzki wraz z izolacją przeciwwilgociową.
W pomieszczeniu mieszkalnym należy zachować temp. +20°C, a w łazience +25°C.
Najczęstszą przyczyną powstawania pleśni i grzybów w mieszkaniach jest utrzymywanie za wysokiej wilgotności w mieszkaniu. Optymalna wilgotność mieści się w przedziale od 45% do 55%.
Na poprawne działanie wentylacji w mieszkaniu składa się kilka czynników. Przede wszystkim należy zadbać, aby wszystkie kratki wentylacyjne w mieszkaniu były drożne i odsłonięte. Istotne jest również zamontowanie właściwych drzwi łazienkowych – szczelne nie mają racji bytu. Odpowiedni wybór to takie, w których na dole znajdują się otwory wentylacyjne, bądź zostały one ucięte na wysokości około 2-3 cm nad ziemią. Kolejnym aspektem są nawietrzaki okienne – zapewniają one dopływ do mieszkania odpowiedniej ilości świeżego powietrza. Jeżeli będą zamknięte, przewody wentylacyjne nie będą prawidłowo działać, a wymiana powietrza będzie nieskuteczna. Jednakże najprostszym sposobem na zapewnienie odpowiedniej wentylacji w mieszkaniu jest regularne otwieranie okien pozwalające na zachowanie odpowiedniej ilości powietrza w pomieszczeniu.
Po odbiorze mieszkania i po podpisaniu protokołu odbioru mieszkania tracicie Państwo możliwość zgłaszania wszelkich reklamacji dotyczących braków lub uszkodzeń mechanicznych np. takich jak rysy na szybach, uszkodzeń stolarki okiennej i drzwiowej. Aby uniknąć nieporozumień, podczas odbioru mieszkania należy zwrócić szczególną uwagę na elementy, które mogły ulec uszkodzeniu podczas prowadzenia prac budowlanych i wpisać je do protokołu odbioru mieszkania.
Wyraź swoją opinię
Formularz do druku
Formularz reklamacyjny
Niezależnie od zastosowanego systemu, regularna konserwacja i pielęgnacja okien PCV jest ważnym czynnikiem wpływającym na jakość ich działania, wygląd i estetykę. Należy zwrócić uwagę, jakich środków czystości używamy i z jaką częstotliwością. Pamiętajcie, że regularna pielęgnacja kosztuje znacznie mniej niż naprawa i wymiana uszkodzonych okien. Przedstawiamy Wam 5 kluczowych kroków, które pozwolą zachować Wasze okna […]
Czytaj więcej ▸Właściwa wentylacja nie tylko pozwala na usuwanie z domu dwutlenku węgla i innych toksycznych gazów, ale także zapewnia możliwość doprowadzenia świeżego powietrza. Prawidłowo działający wentylator w znacznym stopniu wpływa na wilgotność powietrza w pomieszczeniach, a także na ich temperaturę. Szczelne domy Przepływ powietrza w obie strony musi być sprawny, ponieważ właściwa wentylacja pomieszczeń jest niezbędna […]
Czytaj więcej ▸Jeżeli chcemy utrzymać balustradę w dobrym stanie, należy ją regularnie konserwować. Jak się za to zabrać i na co zwrócić szczególną uwagę? Zebraliśmy dla Was garść najważniejszych informacji! Kiedy balustrada wymaga renowacji? Jeśli chcesz, aby Twoja balustrada była trwała, zadbaj o jej coroczne i terminowe czyszczenie. Gdy zauważysz pierwsze uszkodzenia przez rdzę lub odpryski farby, […]
Czytaj więcej ▸